JAAAAAAAA

Historia A kursen är avslutad! Fasen vad skööööönt. Jag tror nästan att jag aldrig varit gladare. Sista provet var skrivet idag och det gick inte bra,nä.
Nu har jag endast ett prov och en inlämning kvar sedan är ettan på gymnasiet avklarad.
För övrigt ska jag gå och se på min systers bal på söndag och då måste solen skina minst så mycket som den gjorde idag.
Mina ögon kliar som attan oooooch jag ska sova alldeles strax för jag är supermegaduper trött.
Tjarå
Historia A kursen är avslutad! Fasen vad skööööönt.
Mina ögon kliar som attan oooooch jag ska sova alldeles strax för jag är supermegaduper trött.
Tjarå

Kommentarer
Postat av: ARCHIMEDES

Skönt men daaamn vad dååligt det gick.. G? :( ENg klar? :DE

2010-06-06 @ 16:57:54
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0