Mitt sextonde år

Sammanfattar mitt år som sexton. Ingenting är skrivet i rätt ordning bara så att ni vet : )
Åkte till Stockholm och såg Taylor Lautner och Kristen Stewart med min syster
Var i Falkenberg och Ullared med Larsson
Började att lyssna på Bieber
Slutade att lyssna på Bieber
Började lyssna på k-pop
Föll för k-pop
Blev besviken på McFly
Såg New Moon och Eclipse på bio
Tog ett steg bort från Twilight-världen
FranKo började följa mig på Twitter
FranKo skrev till mig på Twitter
Gick ner i vikt
Gick upp i vikt
Började få ryggbesvär (åh vad hemskt det låter haha!)
'Började' blogga om 'ingenting'
Blev sugen på att flytta till Sydkorea
Ville åka iväg
Firade min systers student
Gav Larsson en gurka i födelsedagspresent (ja du läste rätt, en gurka) Bild från http://meftyou.blogg.se
Lärde Larssons hund Leo att simma tillsammans med mina två vänner
Hade på mig vadarbyxor för första gången i mitt liv
Tyckte att jag såg ut som en clown
*
PLUS jättemycket meeeeeeer men jag vet inte vad som är kul och inte kul, men det här var väl kul?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gillar't!! Om någon undrar så smakade gurkan jätte gott :D

2010-10-02 @ 23:33:17
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; hahah, cool och cool det vet jag inte men hon har väl Larsson humor. Hahah:p

Och taaack, och det är en piece of cake man behöver bara en lcoktång, chips, ett förbannat bra tålamod då håret är skeeetalångt och funderar då på att bara göra ena sida av håret, hahah :D

2010-10-02 @ 23:37:26
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0