Är det fel av mig?

Är det fel av mig att ogilla honom så mycket som jag gör nu?
Efter det han gjorde? Jag hatar honom inte, men jag ogillar honom väldigt mycket.
Är det hans fel att jag ser killar på ett annat sätt?
Är det hans fel att mitt självförtroende har sänkts igen?
Är det hans fel att jag inte längre kan tänka på honom utan att tänka "idiot!"?
Eller är det mitt fel?

Så fort jag tänker på honom, vill jag bara skrika ut ilskan.
Sorgen har dränkts, ilskan dominerar. Det kokar inom mig.
Klumpen i magen är inte kärlek längre.
Fjärilarna har ersatts av något annat.

Borde jag var sur på honom? Eller är det bara omoget?
Jag släpper allt detta snart. Jag vet att jag borde det.
Och jag lovar er, jag är på god väg.
Men är det fel av mig att ogilla honom så mycket som jag gör?

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg designe:)

2009-08-01 @ 01:25:54
URL: http://hhannawestlin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0