Vad tycker jag?


"Ska vi lägga till varandra på bloglovin'?"
Läste någons blogg, vars namn jag icke kan komma ihåg att hon också blev irriterad på folk som kommenterade saker som ovanstående.
Som svar på det där, så säger jag nej, om jag inte finner din blogg intressant.

Jag läser bloggar som JAG tycker är intressanta och om de är intressanta nog, lägger jag till de i min bloglovin'. Annars blir det för jobbigt för mig om jag ska klicka igenom bloggar jag inte ens läser. Det är ganska onödigt, eftersom om jag inte läser bloggen kommer jag knappast att kommentera den.

Bloggar jag 'faller' för är bloggar som (är/har):

- intressanta.
- personliga.
- inte allt för långa inlägg.
- bilder.
- lockande design.
- roliga.

huvudsakligen. Det finns ju även andra saker.

Ni får gärna fortsätta kommentera det, men är det inte bättre om man har bloggar som man verkligen läser på sin bloglovin'? Jo det tror jag nog.

Jag vill ha folk som läser min blogg ja, men jag vill att de ska tycka att den är intressant också! Jag vill inte ha folk som bara bevakar mig bara för att jag bevakar de. Mina läsare ska tycka om min blogg!

Så...
Läs och enjoy!

Kommentarer
Postat av: E M M A

tack tack, då blir du länkad om jag vinner:D

2009-07-01 @ 16:17:03
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: ada

bra sagt! :) <33 verkligen.

2009-07-01 @ 16:17:59
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: YAIYA

Hahahaha mycket bra inlägg! jag håller verkligen med.

2009-07-02 @ 11:12:17
URL: http://ymperia.com/yaiya

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0